Sunday, April 6, 2014

Lama tak update...byk nak cerita...semalam 5 April 2014 tarikh sgt bermakna buat aku...my graduation day....alhamdulillah selesai segalanya...terima kasih kepada family aku...dan sahabat yg sudi dtg meraikan...terima kasih atas sgla hadiah dari sahabat2...degree ku utk mak dan ayah...they deserve to have it...mak ayah...akak da cuba setakat yg termampu...di harap mak ayah boleh senyum sekarang...akak masih belajar mencari diri sendiri..akak cuba belajar utk jadi yg terbaik...sekarang hanya harapkan doa mak ayah utk akak dptkn pasangan yang boleh bimbing akak...terima kasih mak ayah..mugkin doa mak ayah termakbul...aku jumpa insan yang sangat mencintai aku...seorang lelaki yg menerima ku seadanya aku...seorang lelaki yang bagi aku sgt baik dan cukup sempurnakan hidup aku...diharap doa mak ayah termakbul dgn bukti lafaz nikah dia...

Sudah cukup ramai insan bernama LELAKI yang aku kenal...macam2 perangai...macam2 latar belakang...macam2 sifat...semuanya yg menyakitkan hati...yg hanya tahu melukakan hati..btul org kata...kita akan jumpa org yg salah dulu baru kita jumpa org yg betul...Allah akan hadirkan seseorang yg kita cintai tp utk kita fikir..adakah dia cintakan kita?kebanyakan nye tidak mencintai kita...cukup sudah aku rasa dikhianati berkali2...sekarang ni Allah hadirkan aku seorang insan yg mencintai aku....alhamdulillah..aku bersyukur sgt2...

Dia lelaki yg buka pintu hati aku ni jauh beza dari lelaki2 lain...sungguh beza...aku xkan lagi jumpa insan mcm dia...alhamdulillah...aku x harapkan dia sempurna tp ckup sempurna utk aku...terima kasih ya Allah hadirkan dia dalam hidup aku...terima kasih ya Allah...satu yg aku mohon...tolong jaga dia utk ku...tolong jaga hati dan diri nya...jaga kesihatan dia ya Allah...tolong jaga kesihatan ibu dia...aku sangat mahukan dia menjadi suami utk ku...menjadi ayah utk anak2 ku...semoga saja dia lelaki yang telah Kau catatkan utk aku...amin...semoga redha Allah mengiringi...<3 <3 <3


No comments:

Post a Comment