Monday, March 18, 2013

rapuh???



bila tengok video lagu rapuh opick buat aku teringat saat aku jatuh...ade mak datang peluk aku dengan erat...bagi semangat dan kekuatan untuk aku...rindu pada mak sangat2...kalau bukan kerana mak...da tentu aku rapuh...terus rapuh tanpa petunjuk Allah...alhamdulillah...aku ada Allah....Allah uji sebab Allah sayang...alhamdulillah aku diuji...aku bersyukur...alhamdulillah...aku tidak akan rapuh lagi dan lagi..aku akan terus bangkit even aku da banyak kali terjatuh...aku akan belajar bangkit...aku kuat..aku kuat...yup...aku kuat.....aku rapuh tanpa cinta Allah...aku rapuh tanpa ujian Allah...aku difitnah macam2..aku dikata macam2...tak pe...Allah lebih tahu kan...Allah ada....aku yakin dengan kuasa Allah..semua pasti manis akhirnya...:)

No comments:

Post a Comment