Saturday, March 9, 2013

Luahan rasa....

sakit hati betol bila bunyi alarm menandakan besday seseorang yang aku rasa tak perlu lagi kot untuk diingat2....buat ape memikirkan lelaki jenis macam tu?aku cukup puas bila mendelete semua kenangan dengan dia...cukup puas aku buang segala2nye tentang dia...ye...aku puas sgt...aku mula kan operasi mendelete dan buang pada waktu besday dia...yes....aku puas..aku puas sgt...hahahaha...

jahat tak aku?nak bandingkan jahat aku dengan dia...lagi jahat dia dari aku...bagi aku cukup lama 3 tahun yang sangat sia-sia...yup....memang sangat sia-sia...cukupla dia da lukakan hati family aku...cukupla...hati aku jangan cakap la...da hancur lunyai da hati aku ni...aku tak tahu kenapa aku jadi menyampah bila ade kadang-kadang ade orang remind aku pasal dia...aku tak boleh langsung nak dengar nama dia...hati setan ni selalu aje nak amik senapang gajah tembak tepat dekat hati dia bagi hancur...geram!!!! bagi aku lelaki macam tu tak layak dipanggil insan paling hensem....wekkk!!! nak termuntah aku...hensem ape..da macam bangla pun ada...lelaki macam tu tak layak di panggil paling sweet hanya sebab pernah ciptakan lagu untuk aku...hahaha...lagi aku menyampah kot...bodoh betol aku dulu..mmg bodoh..bodoh...bodoh..bodoh sangat jatuh cinta dengan lelaki macam tu....dia tak layak pun dipanggil paling setia...sungguh tak layak...aku benci betol la dengan lelaki yang tak tahu nak menilai ketulusan hati seseorang dan tak tahu nak hargai...apasal la ade jenis lelaki macam ni...

tapi aku bersyukur sangat2 sebab Allah bagi ujian ni pada aku....sebab...Allah nak bagi insan yang paling sesuai dengan aku..yang paling menghargai aku sebagai wanita...aku yakin...Allah da ciptakan insan yang sempurna buat aku even manusia ni bukan sempurna sekurang2nye saling melengkapi antara aku dengan 'mr right' ....siapalah agaknye my 'MR RIGHT'...xpe2...biarkan semua tu Allah yang tentukan..aku berserah pada Allah je...sebab itu urusan Allah...

now...aku perlu teruskan melangkah dengan lebih yakin kerana Allah...Allah ade..Allah sentiasa di hati selamanya....aku terima qada' dan qadar Allah...insyaa ALLAH jodoh yang akan datang kelak akan kekal hingga ke syurga...di harap 'mr right' dapat membimbing ke arah yang Allah redha...sebab aku ni bukan perfect pun...yup..even jodoh yang Allah pilihkan untuk aku pun bukanla perfect mane sekurang2nye aku akan cuba lengkapi diri dia...n dia akan cuba lengkapi diri aku...aku menunggu kamu wahai bakal imam ku...:-)

No comments:

Post a Comment