Thursday, March 14, 2013

nasihat dari sahabat lelaki :)

"assalamualaikum wanie..pa kabar...sy tgh layan lagu2 kat utiub..teringt kisah wanie d utiub..huhuhu...sabar ye cik kak...juz try to be natural...tunjukkan kehilangan tu bukan satu beban..biar org lain pikir kita mampu mengatasinya...sometime ego kena kuat dan tinggi..biar kt tgk org lain ade cinta dan kapel...tapi kita lbh enjoy dgn status single dan lbh byk masa..jimat duit dan takde rase tekongkong dgn sebarang status..otak tak pikir macam2...huhuhu....walaupun dalam hati Allah je tahu..kenangan dan kisah silam tu dah berlalu...untunglah org yang bersama masa depan..dan rugilah siapa yg bersama silam awak tu...target skrg..saya nasihatkan habiskan study...fokus dengan bz stdy...begembira bersama kawan2..lupakan kisah lama..jangan bersendirian...dah tiba masanya enjoy single dan be a real wanie yang tanpa masalah..listen..listen..listen..hhuhuuuu...k..have a nice life.."

aku terharu bila tengok balik mesej ni di fb...mesej dari sahabat lelaki...terharu atas keperihatinan sahabat2...banyak mesej yang aku dapat semuanya suntikan semangat buat aku...terima kasih sahabat....aku masih mampu bangkit dan tersenyum even da banyak kali aku jatuh tersungkur...aku belajar bangun sebab aku ada sahabat2 yang sentiasa hulur kan tangan untuk aku bangkit...terima kasih sahabat...especially mimi,ijan,nana,qish,lin,khu,atul,adik aku yunie,ekin,wa,ina,min dan ain...mereka2 ni yang selalu amik berat tentang aku..pernah ketawa sama2...sedih sama2...Alhamdulillah...harap mereka tak jadi kawan makan kawan macam "MEREKA"....

No comments:

Post a Comment